[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
Forum for Nordjysk Lepidopterologklub • Vis emne - Fjermøl

Fjermøl

General information mellem medlemmerne, Spørgsmål, tips og erfaringer, Identifikation af fund.

Fjermøl

Indlægaf Kristian Knudsen » 11. okt 2016, 11:31

På vort foreningsmøde i går omtalte jeg en ny bog om fjermøl.

Bogen er på svensk og hedder: Fjädermott i Norden - en fälthandbok.
Bogen er på 155 sider i format 11 cm x 18 cm og omfatter samtlige fjermøl truffet i Norden.
Bogen pris er på 60 svenske kroner. Hertil kommer pris for forsendelse fra Sverige.
Jeg lovede at tage den hjem fra Sverige. Prisen bliver omkring 70,- danske kroner ved afhentning på et af vore møder eller evt. til Entomologisk Årsmøde i Århus til marts.
Jeg kan selvfølgelig også videresende den mod porto oven i prisen.

Er du interesseret, så giv mig besked senest 1. november på 98 33 99 90 eller på mail: kristian.knudsen2@skolekom.dk
Kristian Knudsen

Navn:

Tilbage til General information